środa, 28 listopada 2012

ROZDZIAŁ II "Rozbite szkło"

Siedziałam na łóżku z gitarą w rękach, wpatrując się w przestrzeń. Słońce już zaszło, zrobiło się ciemno, a ja grałam przypadkowe akordy, które - bez względu na to, jak się starałam - przypominały mi muzykę Styles'a.
"Jeszcze rano moje życie było takie pozytywne - wręcz świetne. A teraz? Teraz zniszczyłam wszystko."
I na dodatek to wyłącznie moja wina. Pozwoliłam, żeby znajomość z Harry'm wymknęła się spod kontroli. Nie wystarczy fizyczna wierność wobec Louis'a, zasługiwał także na całkowite oddanie emocjonalne. Przypomniałam sobie wyraz twarzy Harry'ego, kiedy powiedziałam mu, że go nie kocham. Wobec niego także byłam nie fair. Zraniłam wszystkich i teraz ponoszę tego konsekwencje. Myśl, że resztę życia spędzę bez Louis'a, sprawiała mi ból. Wyobraziłam sobie, że widzę go z inną dziewczyną... Że całuję ją tak samo, jak Harry całował dziś mnie... Jęknęłam i przewróciłam się na łóżko, a gitara ześlizgnęła się na podłogę. To byłby koniec świata. Nie mogę na to pozwolić, musi być inne wyjście.
- Miauuu..
Nuta wskoczyła mi na brzuch i zaczęła domagać się pieszczot. Podrapałam ją po brzuchu i uśmiechnęłam się przez łzy.
- Chodź Nutka, pójdziemy coś zjeść.
Zeszłam po schodach i zaczęłam szperać w lodówce. Nagle usłyszałam dźwięk rozbitego szkła. Szybko wpadłam do salonu, gdzie ktoś wybił nam szybę.
- Boże.. To nie może być prawda..
Podniosłam z ziemi kartkę, która była doczepiona do sporego kamienia.
- Louis..
Zadzwoniłam do niego na stacjonarny. Długo nikt się nie odzywał. Chciałam już się rozłączyć, gdy usłyszałam jego głos.
- Ginny, przepraszam, ale nie mam ochoty z Tobą rozmawiać. Potrzebuję czasu.
Mówił do mnie tak ostrym i nieprzyjaznym tonem, że nie mogłam go poznać.
- ONI. MAJĄ. DANIELLE.
Myślałam, że się rozpłaczę. Louis musi mi pomóc. Musi pomóc Dan.
- Co?! Jacy oni? Poczekaj, nigdzie się nie ruszaj, zaraz u Ciebie będę.
Czekanie na Tomma dłużyło się w nieskończoność. Kiedy wszedł do domu i bez żadnego słowa, po prostu mnie przytulił.. poczułam się bezpieczna. Nie ważne, czy to był koleżeński gest, czy też nie. Ważne, że nadal mogłam na niego liczyć.
- A teraz jeszcze raz, wszystko mi opowiedz.
Odsunął się ode mnie i popatrzył w oczy.
- Jacyś hejterzy mają Danielle. Oni jej coś zrobią Louis!
Łzy napłynęły mi do oczu.
- Chodź! Szybko!
Tomlinson bez mrugnięcia okiem wziął mnie za rękę i poprowadził do samochodu.
Jazda w miejsce, gdzie ci psychole uwięzili Danielle trwała wieczność. Po drodze zajechaliśmy po Liam'a. Gdy zobaczyłam jego twarz, kiedy dowiedział się co z Dan, myślałam, że pęknie mi serce. Nigdy jej nie zapomnę.. Wiedziałam, że nadal ją kocha.
_______________

Policja. Strzały. Związana Danielle. Krzyki. Myśl, że gdybyśmy przyjechali 10 minut później, Dan by już nie żyła...
Teraz, gdy patrzyłam na nią i Liam'a wiedziałam, że są dla siebie stworzeni. Wrócą do siebie. To jest pewne. Liam spoglądał na nią z taką troską i czułością.. Nie mogłam się na nich dłużej patrzyć.
Poszłam w stronę samochodu Louis'a. Siedział już w środku, lecz gdy zobaczył, że idę, wyszedł i stanął naprzeciw mnie.
Przez dłuższą chwilę patrzyliśmy sobie w oczy. Pierwsza opuściłam wzrok. Złapał mnie za podbródek, jeszcze raz zajrzałam mu w oczy. Niebieskie jak morze. Zaczęłam tonąć w jego wzroku... Tak, on musi być tym jedynym. Szkoda tylko, że nim nie będzie..
Otworzyłam usta, żeby coś powiedzieć. Jakoś się wytłumaczyć.
- Cii.. Nie mów nic.
Powiedział cicho.

Otworzyłam oczy ze zdumienia, gdy dotknął mojego policzka.
- Kocham Cię i żaden idiota tego nie zmieni. Nie mogę wymazać Cię tak po prostu ze swojego życia. Nie chcę..
Zaschło mi w gardle. Nie wiedziałam co odpowiedzieć.
- Ja..
Nie zdążyłam dokończyć, bo Louis zamknął mi usta pocałunkiem.
Poczułam się jak dawniej. Jakbyśmy cofnęli się osiem miesięcy do tyłu. Pamiętam ten dzień, jak żaden inny.

Był zimny styczniowy wieczór, a my byliśmy w parku. Zaczęliśmy rzucać się śniegiem. Nagle Louis przewrócił się, dostając ode mnie śnieżką w twarz. Myślałam, że coś mu się stało. Podeszłam chcąc sprawdzić co z nim, a on złapał mnie za ramiona i pociągnął na ziemię.
- Louis!!!
Próbowałam na niego nakrzyczeć, ale zamiast tego wybuchnęłam śmiechem. Wtedy właśnie pierwszy raz mnie pocałował..
Ciepło rozeszło się po całym moim ciele, zadrżałam od jego dotyku.
Oparłam się o maskę samochodu. Nie wiem ile się całowaliśmy. Chciałam by ta chwila trwała wiecznie. Jestem tylko ja i on.
"A co z Harry'm?" Przemknęła mi przez chwilę ta myśl.
"Czekam na Ciebie." Usłyszałam w głowie jego głos. "I zawsze będę."

16 komentarzy:

  1. o boziu boziu !!!! świetny *_* tylko szkoda ze taki krotki , ale sama pisze wiec rozumiem , ze nie masz czasu :D jeszcze raz Świetny ! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jezusiu to jest cudowne *,* awwwwwww ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. no dalej dalej babe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. OOooooooooOOOOOOOO *_________*
    Ja tu sobie włosy z głowy wyrywam...
    Na początku zaczęło sie tak spokojnie a potem...
    Człowieku kiedyś do szpitala trafię :P :P
    Pisz szybciutko :***
    Będę czekać :)
    Domii Styles

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż brakuje mi słów żeby opisać co czuję. :O GENIALNE

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam, przeczytałam i właściwie mi się spodobało :). Opowiadanie jest takie inne, sam początek tak różny od tych, które dotychczas czytałam. Sprawa z Danielle trochę mnie zdezorientowała, bo tak czytam, czytam i sobie myślę, wtf, jakie porwanie? Ale to sprawia, że jest ciekawie, a ja lubię jak są jakieś akcje :D. Będę czekać na ciąg dalszy. Pozdrawiam serdecznie ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :) fajnie piszesz, życze weny do kolejnych rozdziałów i oczywiście będę czekać na kolejny:)x

    OdpowiedzUsuń
  9. *.*
    MEGA!
    Obserwujemy i komentujemy nawzajem?:)
    http://aniolyciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy dodasz nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  11. yeah!;) super naprawdę masz świetne pomysły!Nie mogę doczekać się następnego rozdziału!:D Przy okazji zapraszam do siebie-
    http://gottabeyou-onlyyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominuję Twojego bloga do Liebster Awards ;)
    http://people-really-change.blogspot.com/2013/01/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie wbiłam na Twojego bloga i muszę przyznać, że opowiadanie jest świetne! Na początku myślałam że to opowiadanie o Larry'm, ale teraz, kiedy już przeczytałam te dwa rozdziały i Prolog, wcale nie jestem zawiedziona! Sprawa z Danielle trochę nie pasuje do opowiadania, takie masło maślane, bo tutaj skupiasz się na Ginny i Lou, a za chwilę na Liamie i Dan :P No ale najważniejsze że się coś dzieje :) Czekam na dalsze rozdziały!

    P.S.
    Mam prośbę, czy mogłabyś mnie powiadamiać na Twitterze? @Real_Mrs_Paynex :) Dzięki! x

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że taki krótki no ale ważne że w ogóle jest :) Super ;p

    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/
    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. omg ! to jest niesamowite. masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Macie tutaj matutki teścik
    Weź karteczkę i długopis: ♥
    1. Napisz imię osoby płci przeciwnej.
    2. Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony czy żółty?…
    3. Pierwsza litera twojego imienia?
    4. Miesiąc urodzenia?
    5. Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały?
    6. Imię osoby tej samej płci.7. Ulubiony numer?
    8. Wolisz jezioro czy morze?
    9. Napisz życzenie (możliwe do spełnienia!).
    Skończone – zobacz poniżej:
    Odpowiedzi1. Kochasz tę osobę.
    2. Jeżeli wybrałaś /eś:Czerwony – twoje życie jest pełne miłości.
    Czarny – jesteś konserwatywna /y i agresywna /y
    .Zielony – twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie.
    Niebieski – jesteś spontaniczna /y i kochasz całusy i pieszczoty tych, których kochasz.
    Żółty- jesteś bardzo szczęśliwą osobą i udzielasz dobrych rad tym, którzy są w dołku.
    3. Jeżeli pierwsza litera twojego imienia jest:
    A-K – masz w sobie dużo miłości, którą ofiarujesz bliskim i przyjaciołom.
    L-R – Próbujesz cieszyć się życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie.
    S-Z – lubisz pomagać innym a twoje przyszłe życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze
    .4. Jeśli urodziłaś /eś się w:
    Styczeń – MarzecRok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz, że zakochasz się w kimś zupełnie nie oczekiwanym.
    Kwiecień – czerwiecTwój związek (uczuciowy) jest bardzo silny, będzie trwał długo i pozostawi wspaniałe wspomnienia na zawsze.
    Lipiec- wrzesieńBędziesz mieć wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze
    .Październik – grudzieńTwoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe, ale w końcu odnajdziesz swoją bratnią duszę.
    5. Jeśli wybrałaś /eś
    Czarny: twoje życie obierze inny kierunek, co będzie dla ciebie bardzo korzystne i bardzo cię to ucieszy.
    Biały : Będziesz mieć przyjaciela, któremu można będzie całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko, ale ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy.
    6. Ta osoba jest twoim najlepszym przyjacielem.
    7. To jest ilość twoich bliskich przyjaciół w twoim życiu.
    8. Jeśli wybrałaś /eś:Jezioro: Jesteś lojalnym przyjacielem i kochanką /iem.Morze: Jesteś bardzo spontaniczna /y i lubisz zadowalać ludzi.
    9. To życzenie spełni się tylko wtedy, gdy wstawisz ten test do 5 innych klubów w ciągu jednej godziny. Jeśli wyślesz je do 10 klubów spełni się przed twoimi następnymi urodzinami.

    OdpowiedzUsuń